Wednesday 3 August 2011

SEMANGAT!

assalamualaikum.

ADUH!! 

cuti 3 hari bagaikan tiada apa-apa pun yang aku buat ketika di rumah. Lepak-lepak, tengok tv, makan tidur, itu jelah yang aku buat sepanjang masa. Kalau my family or cik boypie tidak ajak keluar, melanguk lah aku kat rumah. Habis lah semua cita-cita aku untuk kurus. hahaha. P dalam bulan puasa ini akan aku diet habis-habisan demi mempejuangkan cita-cita ku. Err, adahah semua orang pun diet kan dalam bulan puasa. apela-apela.

Aku ini kan tak tahulah kenapa kalau keluar dengan family aku jarang sikit ambil gambar, kalau keluar dengan cik boypie tue haa, henfon melekat je kat tangan den. ooh, aq rase maybe coz aq selalu kot dengan family than cik boypie. err, yeke? u think? I really don't know either. That's why lah banyak gambar cik boypie dari gambar family aku dalam blog aku ini.


ini dia antara gambar cik boypie yang aku baru ambil masa jumpa semalam.


so cute la you ny ~.~


mmuah3! panjangnye muncung..

Ini sahajalah gambar-gambar yang dapat disiarkan. Disebabkan bulan puasa, bulan yang mulia ini aku tidak larat untuk memasukkan berbanyak-banyak gambar ke dalam blog ini. Cukuplah sekadar ini okay guys?


Dah dekat u ny, kalau aku boring, tengok movie, wat assignment, n blogwalking je la. kadang-kadang rasa bosan jugak tapi nak buat macamanakan, kita sebagai manusia kenalah mengharungi hidup dengan hati yang terbuka. hahaha. 


Supposely, my baby2 gurlz ajak pergi berbuka kat luar, but hampa ohh ! bila kereta sewa yang sepatutnya disewa oleh kami telahpun disewa oleh orang lain. hurmm.


Maybe next time, err, I think enough for today.
BYE BYE






No comments:

Post a Comment