Thursday 16 August 2012

AT LAST!!


At Last!!

Aku dapat memiikinya (even mak yang beli) setelah beberapa kali memujuk mak and abah untuk membelikannya untuk ku. 

Aku nak sangat benda ni since aku join Photography Club (PHOCUS) UiTM Segamat. First time aku pegang benda ni, orang punya je, pinjam. Excited sangat. 

Then, nak dijadikan cerita, semalam mak abah ambil aku dekat UiTM, balik tu kitorang lepak kat tepi sungai Muar jap. Pastu adik aku mintak abah kunci kereta. Tup-tup dia dtg balik bawak kamera.
Pergh, D5100 plak tu!! memang pujaan ku. Terus aku menjerit kat situ,

WAAA!! kamera!! BILA BELI NI?? 

Punya lah excited. Tak sangka pulak usaha aku membodek selama ni menjadi realiti. wakaka.








Dah dapt kamera, pe lagii, berphotoshoot lah aq je kerja. Maybe later I'll update about it. :P

No comments:

Post a Comment